Manifestele Benetton

De regulă, orice campanie publicitară destinată unui produs comercial rezistă câteva zile în conştiinţa noastră, câteva luni pe canalele media, după care invariabil, pe bună dreptate, este uitată.  Benetton este poate singura marcă care a reuşit să răstoarne această regulă, când în 1982 l-a angajat pe Oliviero Toscani, artist fotograf care a revoluţionat viziunea asupra publicităţii, excluzând în totalitate „produsul” şi creând imagini devenite manifest, despre lume, societate, toleranţă. Vă pezentam o selecţie de  fotografii devenite iconice, purtând eticheta „United Colors of Benetton”.

 

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

  • Psiholog Gabriela Romaneţ

  • Micleusanu Foto

  • RomanTolici.ro

  • Trailero

%d blogeri au apreciat asta: