Parallel Lines – 5 filme cu acelaşi dialog

Gigantul electronicelor, Phillips, a oferit posibilitatea mai multor regizori să realizeze scurt metraje, folosind acelaşi dialog:

– Ce este?
– Este un unicorn.
– Nu am văzut niciodată unul atât de aproape.
– Frumos.
– Du-te! Du-te!
– Îmi pare rău.

Proiectul a fost produs de Ridley Scott. Din cele 45 de filme prezente în concurs, iata-le pe cele 5 câştigatoare.

The Gift, regia Carl Erik Rinsch

The Hunt, regia Jake Scott


DarkRoom , regia Johnny Hardstaff.


El Secreto de Mateo, regia Greg Fay

Jun and the Hidden Skies, regia Hi-Sim.

Comments
2 Responses to “Parallel Lines – 5 filme cu acelaşi dialog”
  1. m spune:

    nu pot sa le vad

    • m spune:

      imi cer scuze, conectarea mea a fost de vina.mi-au captivat atentia din primul minut aproape toate.
      nu stiam sa spun care imi place cel mai mult pana sa-l vad pe ultimul.
      multumiri

Lasă un răspuns

  • Psiholog Gabriela Romaneţ

  • Micleusanu Foto

  • RomanTolici.ro

  • Trailero

