Pungi neobișnuite

Pentru a ieși în evidență produsul la care se face publicitate sau mesajul care trebuie transmis în spot, s-au creat pungi de hârtie sau plastic care să fie purtătoare de mesaj. Iată o selecție a celor mai neobișnuite pungi de hârtie și plastic folosite în publicitate, împărțite în 5 categorii:

1. Comunicarea cu mâna care transportă

Pungă care vorbește despre criminali:

Publicitate la Panadol, un mijloc eficace de a lupta împotriva durerilor de cap:

Publicitate la produse de îngrijire a mâinii:

Publicitate la un produs care te ajută ca unghiile să devină la fel de puternice ca dinții încleștați în mușcătură:

Campanie de strângere de fonduri pentru cercetarea privind SIDA şi cancer. Campania a fost finanțată de creatori de modă:

Publicitate pentru picături de pus în nas, medicament împotriva răcelii:

Pachetul prin care Crucea Roşie semnalizează așteptarea donatorilor de sânge:

Campanie de promovare a unei  agenții de publicitate, Hedhanterskogo:

Publicitate pentru un centru de fitness:

Publicitate pentru un magazin de aparate foto, Camera Magazine:

Pungă de promovare strângere de fonduri pentru sprijinirea copiilor care suferă de autism:

2. Relația cu alte părți ale corpului, în funcție de modul în care este purtată punga

Publicitate la magazine alimentare cu produse sănătoase:

Publicitate la un magazin de lenjerie:

Publicitate Panadol:

3. Relația cu mânerele pungilor

Publicitate pentru centru de fitness:

Nimeni nu ştie la ce se face reclamă pe pachet, dar ideea este bună. Ea a venit să îşi asume fondul de pensii:

Publicitate magazin de bijuterii:

Publicitate șampon Pantene:

4. Joc cu spaţiul interior al pungii

Pungă publicitară a unui magazin de îmbrăcăminte, pe care sunt înscrise instrucțiunile de spălare. Punga a fost programată să se lanseze de ziua Spălătoriilor din Anvers:

Designul de lucru nu este legat de marcă:

Campanie publicitară germană pentru strângerea de fonduri  pentru a ajuta copiii care suferă de foame:

Pungă lansată special cu revista P-Magazine cu ocazia editorialului vast din revistă despre viața femeilor musulmane în ţările influențate puternic de religie:

5. Sunt doar imagini

Este o campanie selfpromo a unui  boutique londonez de creație, „Mother”. Tobias Karlsson de la „Mother” explică: „Angajații agenției, precum şi clienții şi vizitatorii au avut nevoie de ceva unde să pună diverse lucruri sau resturi de prânz. După ample cercetări, am ajuns la concluzia că punga poate fi un poster ambulant la fel ca un tricou cu imprimeu și poate spune multe despre personalitatea proprietarului său. Mulţi dintre noi ştiu cum e să produci rumoare la o petrecere sau într-un magazin scump cu o geantă deosebită. Şi aşa s-au născut Pungile Mother Imposible Uncarriable cu care nu vei trece neobservat. Oamenii au luat-o razna după ele, pungile având un mare succes. Am fost abordat de reviste şi magazine. Simplul fapt că ceva atât de confuz poate avea atâta popularitate ne-a asigurat că unele idei depășesc granițele simțului comun.”

Pe pungi scrie:

„Conferința swingerilor”:

„Un artist care reface tatuaje ofensatoare”

„Sindromul Tourette. Centrul de reabilitare. Since fucking 1963”

Sindromul Tourette este o tulburare psihosomatică, în care pacientul nu poate controla fluxul nesfârșit de înjurături, râgâieli etc.

„Centru de boli infecțioase. Pungă pentru mostre. De purtat cu maximă atenție.”

„Partidul texan al homosexualilor”

„Fan clubul neoficial al lui Phil Collins. Este un fel de dragoste mare.”

„Clinica de epilare definitivă. Suntem specializați în cazuri dificile.”

„Plaja nudiștilor Joe”

Pungă ca și cum ar fi trecută prin raze X și o pungă în formă de casete audio, sunt exemple de pungi fără o publicitate pentru un produs, brand sau ceva anume. Au fost vândute de compania Fred & Friends, dar ca exemplu de utilizare ideologică sunt pur şi simplu perfecte.

Aceste două pungi nu sunt încadrate în nicio categorie, dar ambele sunt foarte originale. Una dintre ele prezintă un  joc cu forma pungii, făcând publicitate la o cremă de slăbit. A doua face publicitate la un magazin de lenjerie, prezentând un sutien transformer.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

  • Psiholog Gabriela Romaneţ

  • Micleusanu Foto

  • RomanTolici.ro

  • Trailero

%d blogeri au apreciat asta: