Fotografii vechi în fotografii noi

Dupa 20 ani, acest om s-a întors din Australia, unde locuiește acum, în Irlanda, unde și-a petrecut copilăria. A luat fotografiile vechi și le-a fotografiat în același context. Fotografiile l-au ajutat să re-editeze amintirile și să retrăiască emoțiile de atunci.

Am căutat să văd cui îi aparțin fotografiile, dar nu am găsit autorul. În schimb, i-am găsit fotografia. Dacă știți cine e, informați-ne!

Iată confesiunea lui:

„Familia mea a emigrat din Irlanda când eu aveam 10 ani. Nu s-a întâmplat până în acest an să am oportunitatea să mă întorc la multe din locurile pe care mi le-amintesc din copilărie.

Nunta părinților mei.

Botezul surorii mele.

Irlanda, Glencar. Eu și mama.

Eu și tata.

Sora mea stând pe scările spitalului Manorhamilton.

Eu la Rosses Point.

Începutul de an nou. Eu sunt cel mai supărat.

Prima împărtășanie a surorii mele. Aceasta este o altă imagine, care pentru mine e un pic cam greu sa ma uit. Mai ales de când mama noastră nu mai este cu noi.

Vechea noastră casă. Acum 25 ani.

Lasă un răspuns

  • Psiholog Gabriela Romaneţ

  • Micleusanu Foto

  • RomanTolici.ro

    Freddie Mercury

  • Trailero

